Мениджър обслужване на клиенти
Компанията ни се развива и започва да излиза от фаза “стартъп”. За 3 години обслужихме над 7000 клиента, а бройката продължава да расте бързо. Имаме широка гама от продукти и услуги, които са свързани с предоставяне на безкомпромисно добро обслужване. Търсим мениджър с опит и умения в предоставянето на 5-звездно обслужване. Експерт, който има опит в изграждане и подобрения на системи и процедури за обслужване, умее да ръководи екип.
Ключови отговорности:
- първоначален одит на текущите ни процеси и процедури за обслужване на клиенти;
- оптимизация и развитие на сегашната ни система от обслужване – цялостно и по различните направления от услуги;
- ръководство на обслужващия екип (към момента около 6 човека); в това число и наемане на нови кадри, развитие на настоящи и прекратяване със слабопредставящи се;
- предоставяне на безкомпромисно ниво на обслужване – обещаваме 5-звездно обслужване, но даваме 7-звездно.
Tи:
- имаш поне 5 години мениджърски опит в сферата на обслужването (за предпочитане по дигитални продукти);
- имаш сериозен опит с ZenDesk или аналогични инструменти;
- владееш перфектен английски;
- имаш добра обща култура за право, бизнес и технологии.
Ти си рядко срещаният отговорен човек, който:
- сам се мотивира
- самоосъзнат е
- сам си налага дисциплина
- самоосъвършенства се
- държи се лидерски
- не чака да му кажат какво да прави
- никога няма “това не е моя работа”
- вдига боклука от земята
- отнася се като собственик
Предлагаме висока пазарна заплата и култура на свобода и отговорност – научи повече.
Как да кандидатстваш?
Имаш интерес? Ако да – пиши ни кратък имейл на jobs @ advokatami.bg и ни разкажи за себе си като прикачиш и CV. Кажи ни как можеш да допринесеш в екипа. В заглавието на имейла посочи позицията, за която кандидатстваш, и своето име. Имаме късмет да получаваме десетки кандидатури – погрижи се твоята да изпъкне. Ако кандидатстваш за няколко позиции или ни изпратиш множество имейли – ще има един отговор от нас.