Регистрация на фирма избор офис регистрация

Запазване на час

Адрес: ул. Елисавета Багряна 14, кв. Гео Милев, гр. София

Приемно време: Всеки работен ден от 9 до 17 часа.

Продължителност: 30 мин.

Обади се и запази час:  0888 047 188

Приемаме посещения само със запазен час.

Прочети това преди срещата в офиса ни

Време. Ако искаш всичко да се случи в рамките на един ден, са необходими:

  • 30 мин – консултация в офиса на Advokatami.bg;
  • 90 мин – работа с банка;
  • 30 мин – работа с нотариус;
  • 15 мин – обработка на документи в офиса на Advokatami.bg.

Присъствие. Важно е да присъства всеки съдружник във фирмата. Необходими са валидни документи за самоличност, нищо повече. Алтернативно може да дойде само управител, а останалите съдружници да подпишат след това.

Средства. Задели в брой необходимите средства за регистрация на фирмата:

  • 71 лв. – такси за институции;
  • 148 лв. – цената ни за регистрация на фирмата;
  • капитала на фирмата, който ще бъде внесен в банката при откриване на сметка.

Как протича срещата в офиса?

Срещата в офиса на Advokatami.bg отнема не повече от 30 минути. Започваме с кратко интервю от наша страна, за да проверим от какво имаш нужда. След него следва консултация по въпросите, които те интересуват във връзка с регистрацията на фирмата. Този етап отнема минути. След като въпросите във връзка с регистрацията са изяснени в рамките на 10 минути екипът ни ще подготви необходимите документи за регистрация и ще ти даде указания за следващите действия в банка и при нотариус.

Теми за размисъл преди срещата

Име на фирмата. Помисли за име на твоята фирма. Основното име на фирмата ще бъде изписано на кирилица, но законът допуска фирмата да има име и на латиница. Подготви си 2-3 имена. Не се притеснявай дали са свободни. Ще проверим това на място.

Адрес на фирмата. Няма специални изисквания за адреса на фирмата. Ако фирмата няма офис, може да се посочи адрес на собственик или съдружник.

Лични данни на собственик, съдружници, управител. За подготовка на документите са ни нужни имена и ЕГН на собственика/съдружниците. За управителя са необходими също номер и дата на издаване на лична карта.

Предмет на дейност. Предметът на дейност на фирмата е чисто информативен. Не е необходимо да му се отделя особено внимание. В някои редки случаи законът изисква специален предмет на дейност на фирмата. Ако това е така за твоята фирма, на място в офиса ще формулираме конкретен предмет на дейност.

Подготовка за бъдещата дейност на фирмата

Счетоводство. Когато фирмата започне своята дейност, е задължително тя да има счетоводство. Ако нямаш счетоводител, предлагаме да пробваш счетоводство с нас. В момента имаме промоционална цена 2 месеца обслужване на цената на един. Стурава 139 лв. и не се обвързваш с договор. Може да се възползваш като поръчаш на място в офиса ни.

ДДС регистрация. ДДС регистрацията е задължителна при отношения с чужди компании в ЕС и при оборот от 50 000 лв. за една година. Възможна е и доброволна регистрация. Ако не си сигурен дали ти трябва ДДС регистрация, можем да го обсъдим на място.

Правила за защита на личните данни. От месец май, 2018 са в сила нови правила за защита на лични данни. Всеки бизнес работи с данни (служители, партньори и клиенти) и трябва да разполага с документи в изпълнение на новите правила. Ние предлагаме тези документи заедно с указание за използването им. В момента, заедно с регистрацията на фирмата, може да вземеш пакет от документи за 79 лв. (намален от 199 лв.). Образец на наръчника, заедно с приложените към него документи, можете да намерите на този линк.

Как да спестиш хиляди левове от правни услуги?

С едногодишен Premium абонамент на Advokatami.bg. Струва 119 лв. / година и включва:

  • Неограничен достъп до над 130 правни документа (договори, пълномощни, споразумения, заявления и други)
  • Едно безплатно обявяване на ГФО в годината
  • 20% отстъпки за всички наши правни услуги и още отстъпки до 50%

Ако станеш Premium абонат в нашия офис, веднага ще можете да се възползваш от 50% отстъпка от цената за регистрация на фирма.

Повече информация за Premium – на този линк.

Друга полезна информация

В нашия Помощен център сме дали отговори на най-често срещаните въпроси от потребители при регистрация на фирма. Може да се запознаеш с тях от този линк.

Промяна в запазения час или отмяна на срещата

Ако желаеш да променим часа на срещата в нашия офис, достатъчно е да се обадиш на 0888 047 188 или да ни пишеш на pitai@advokatami.bg.

Напомняме, че адресът на нашия офис е: гр. София, ул. Елисавета Багряна 14.

Ако желаеш да получиш информацията по-горе на имейл, където да ти е удобно да правиш справки – само въведи имейл и ще я получиш веднага.

Над 13 000 доволни клиенти

4.9/5 review rating 5 от 678 в Google | 4.9/5 review rating 5 от 438 във Facebook | Виж всички

review rating 5  Силно препоръчвам сайта, ако имате нужда от консултация или вид документ. На мен ми свърши идеална работа.

thumb Васил Гачев

review rating 5  Отлична работа и комуникация, спестихте ми време, със сигурност и нерви! Благодаря Ви! Успех!

thumb Ани Станимирова

review rating 5  Няколко услуги имам извършени през Адвоката Ми и съм изклюително доволна от обслужване - бързо, лесно и коректно!

thumb Маргарита Ангелова

Advokatami.bg е отразен в медиите
Bulgaria ON AIR Вестник 24 часа