Защо Роси и Боби от презентационна агенция 356labs регистрираха фирма с нас?

 перфектното обслужване е наша мисия
 бързите срокове са ни специалност
 работим онлайн за цялата страна
 адвокат вписва документите

 

Виж как

bgonair-logo-white
“Модернизира се светът на юристите.”
pravatami-logo-white
“Разходите по регистрация на фирма в страната далеч не са толкова големи.”

“Посланик на правото.”

“Супер адвокати, подкрепени със съвременна технология.”

 

Стъпки за регистрацията

  1. Правиш поръчка и заплащаш нашия хонорар. Приемаме плащания по осем различни начини.

  2. Избираш фирма (ЕООД или ООД). Ако собственикът е един => ЕООД, ако има повече от един собственик => ООД.

  3. Веднага получаваш онлайн форма, в която да попълниш данните за бъдещата фирма. Безплатно проверяваме името на фирмата, получаваш полезна информация и пълно съдействие.

  4. Веднага изпращаме по имейл всички документи – попълнени и готови, с указания къде-какво да подпишеш.

  5. Подписът на управителя се заверява пред нотариус. Плаща се 6 лв.

  6. Посещава се банка – внася се капитала на фирмата и държавната такса (55 лв.). Банковите такси са 10 лв.

  7. Изпращаш ни документите. По имейл ни изпращаш подписани и сканирани всички документи. Няма значение къде се намираш – работим с клиенти от цялата страна.

  8. Регистрираме фирмата в Търговския регистър – готова е до 2-3 дни. Получаваш безплатно електронно извлечение и полезна информация за първите стъпки в новото начинание.

 

Въпроси?

Никола Пенчев

Никола Пенчев
Фирмен експерт

0889 478 997
pitai @ advokatami.bg
понеделник – петък
от 9 до 17 часа.

Само в този момент можеш да спестиш пари с пакетна цена.

Всяка фирма, която ще извършва реална дейност трябва да се регистрира като Администратор на лични данни. Глобата е от 10,000 лв. до 100,000 лв. Фирма без добро счетоводство рискува глоби от НАП, липса на данъчна оптимизация и в крайна сметка загуба на пари и време.

Не желая да спестя пари, ще рискувам глоби, искам само фирма да регистрирам

Регистрация на фирмa
+ Регистрация Администратор
на лични данни

129 лв.* (-27% 177 лв.)

Поръчай

* За Регистрацията на фирма се заплащат
71 лв. такси към трети лица:
10 лв. банкови такси – в банката
55 лв. държавна такса – в банката
6 лв. заверка на подпис – при нотариус

За Регистрацията като Администратор на лични данни не се дължат други такси.

И двете процедури се движат онлайн.

Фирмата ще бъде готова до 3 дни.

След това правим регистрацията като Администратор на лични данни към Комисията за защита на лични данни.
Повече за Администратор на лични данни >

Регистрация на фирмa
+ 2 месеца счетоводно
обслужване

159 лв.* (-33% 237 лв.)

Поръчай

* Обърни внимание на допълнителните такси от 71 лв. към трети лица, изброени в първия ни пакет.

Процедурата за фирмата се движи онлайн и става до 3 дни.

Счетоводните услуги се предоставят от Анагами – счетоводна кантора с фокус върху малкия и среден бизнес. Кантората работи дистанционнo с клиенти (до момента над 150), има офиси в София и Бургас.

Редовните месечни такси са от 99 до 139 лв. Определят се дейността на фирмата и наличието на ДДС регистрация.

Включените счетоводни услуги не са обвързани с договор.

Регистрация на фирмa
+ 2 месеца счетоводство
+ Администратор на лични данни

199 лв. (-37% 316 лв.)

Поръчай

Включва всичко от останалите два пакета.

Цена на хонорар за Регистрация на фирма: 98 лв.

Напомняме, че към трети лица се дължат такси от 71 лв.
Това са 10 лв. банкови такси, 55 лв. държавна такса, 6 лв. заверка на подпис.
(Краен разход: 169 лв.)

Поръчай регистрация на фирма

Въпросите, които получаваме всеки ден

Какво ще се изисква от мен?

Да отговориш на няколко въпроса, свързани с бъдещата фирма. На базата на твоите отговори веднага се изготвят нужните документи. След това подписваш документите, посещаваш нотариус и банка (отнема не повече от 20 мин.) и ни изпращаш всички документи сканирани по имейл. Работим с клиенти от цяла България.

Каква е крайната цена?

На нас заплащаш само хонорара ни. Когато си внасяш капитала в банката ще заплатиш 10 лв. банкови такси и 55 лв. държавна такса. При нотариуса дължиш 6 лв. за заверка на подпис. Това прави общо 71 лв. разходи към трети лица.

Кога се заплаща за регистрация на фирма?

Хонорарът на Advokatami.bg се заплаща с извършването на поръчка или след това, ако е избрано плащане по банков път или на каса на ИзиПей. Начинът на плащане се избира от потребителя чрез интерфейса на уебсайта.

Останалите такси в хода на процедурата се заплащат в банка и пред нотариус. Това се случва след като бъдат генерирани документи за регистрация на фирмата. За всяко плащане има предоставени своевременни и пълни указания.

Как се плаща?

С дебитна / кредитна карта, PayPal, ePay.bg, по Банков път, на каса на EasyPay, на банкомат, с Bitcoin.

Кога ще си получа документите?

Веднага щом отчетем плащане на хонорара ни, получаваш от нас въпросник, в който да попълниш данните за своята фирма. Секунди след попълване на въпросника ще получиш по имейл всички необходими документи – попълнени и готови за подписване. Нашият софтуер и 24/7 поддръжка от екипа правят това възможно.

Трябва ли да ходя до нотариус?

Да, разбира се. Задължително е управителят да подпише “Съгласие и образец от подпис” пред нотариус.

Колко лева е нормално да бъде капиталът?

Законът изисква минимум 2 лв. Не е нормално обаче фирма с капитал 2 лв. да започне дейност и да прави разходи. Как например фирмата ще плати разхода за телефон като има 2 лв. капитал? Ето защо е по-удачно да се вложи един реален капитал за стартиране на съответния бизнес.

Кога ще имам фирма?

Обработката в Търговския регистър отнема между 2 и 3 работни дни.

Въпроси?

Тук съм да помагам.

Никола Пенчев

Никола Пенчев 

0889 478 997

pitai @ advokatami.bg

Клиентите за нас

 

Регистрация на фирма (ЕООД или ООД) Регистрация на фирма (ЕООД или ООД)
4.95 5 253 253
лв. лв.98

Стъпки за регистрацията

  1. Правиш поръчка и заплащаш нашия хонорар. Приемаме плащания по осем различни начини.

  2. Избираш фирма (ЕООД или ООД). Ако собственикът е един => ЕООД, ако има повече от един собственик => ООД.

  3. Веднага получаваш онлайн форма, в която да попълниш данните за бъдещата фирма. Безплатно проверяваме името на фирмата, получаваш полезна информация и пълно съдействие.

  4. Веднага изпращаме по имейл всички документи - попълнени и готови, с указания къде-какво да подпишеш.

  5. Подписът на управителя се заверява пред нотариус. Плаща се 6 лв.

  6. Посещава се банка - внася се капитала на фирмата и държавната такса (55 лв.). Банковите такси са 10 лв.

  7. Упълномощаваш наш адвокат. По имейл ни изпращаш пълномощното и останалите подписани и сканирани документи. Няма значение къде се намираш - работим с клиенти от цялата страна.

  8. Регистрираме фирмата в Търговския регистър - готова е до 2-3 дни. Получаваш безплатно електронно извлечение и полезна информация за първите стъпки в новото начинание.

[gdlr_divider type="solid"  size="100%"]

[gdlr_row]
[gdlr_column size="1/2"]

Цена хонорар: 98.00 лв.

Допълни разходи: 

  • 55 лв. държавна такса
  • 10 лв. такси в банката
  • 6 лв. такса при нотариус.

Краен разход: 169.00 лв.

[/gdlr_column]
[gdlr_column size="1/2"]

Никола Пенчев е на разположение за информация.

0888 047 188
pitai @ advokatami.bg
понеделник - петък
от 9 до 17 часа.

[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

 

253 ревюта (4.95/5 звезди)
  • Иван Проданов, Санде България ЕООД
    5

    Много е лесно с вас!

  • 5

    Изключително бързо обслужване. Фирмата ми беше готова буквално за два дни. Продължавайте все така! Благодаря Ви!

  • 5

    Много бързо и лесно! Препоръчвам Advokatami.bg

  • 5

    Всичко стана много бързо и лесно. Изпращаш сканираните документи и след 3 дни фирмата е готова! Би било страхотно ако всички институции работеха по подобен начин.
    Благодаря за добре свършената работа!

  • Елена Гутникова, Сварожич ЕООД
    4

    Професионално и компетентно съдействие. Заслужава доверието на бъдещите си клиенти.

  • Иванджелина Николова, ДЖЕСИ 2017 ЕООД
    5

    Бърза реакция, адекватна работа, добър екип!

Защо да избереш Advokatami.bg?

1. Получаваш документи, подготвени и разписани за твоята конкретна фирма и твоите индивидуални нужди, а не бланки.

2. Получаваш документите веднага (софтуер и екип от хора осигуряват това) и не чакаш в офиси или по опашки.

3. Получаваш документите по имейл – работим с клиенти от цяла България.

4. Адвокат вписва документите, а не фирма или “консултант”.

5. На линия сме за въпроси и отговори 24/7.

6. Полезна информация на всеки етап.

 

Обещаваме

Advokatami.bg

Ако има неточности – връщаме парите.

Fill out my online form.

Защо да регистрираш фирма?

Гъвкаво управление

Дружествата с ограничена отговорност са изключително гъвкави по отношение на собственост и управление. Ще можеш да поставиш правните основи специално за бизнеса си с Дружествен договор и/или с Договор за управление.

Защита на лично имущество

Изключителната възможност да отграничиш личното си имущество (апартаменти, коли, банкови сметки) от бизнес делата си. Така, каквото и да правиш, накъдето и да върви бизнесът – личното ти имущество ще бъде защитено. Неприкосновено от кредитори, контрагенти и т.н.

Мащабен бизнес

Ще можеш да се възползваш от бизнес кредити. Ще можеш да ползваш различни лицензии и разрешителни. Ще можеш да привличаш инвеститори, да продаваш дялове и да наемаш служители. Най-вече ще можеш да развиеш идеята си.

Регистрация на фирма

Процедурата е позната още като откриване на фирма, отваряне на фирма, създаване на фирма. Всъщност тя въобще не е толкова сложнa колкото изглежда. С Advokatami.bg можеш бързо, лесно и най-вече сигурно, да поставиш стабилни правни основи на бизнеса си. Регистрация на фирма в София, Варна, Пловдив, Бургас – работим с клиенти от всички градове.

Започни Регистрация на фирма

Advokatami.bg не е адвокатска кантора. В услугата „Регистрация на фирма“ не се включва цялостно съдействие от адвокат в хода на процедурата. Advokatami.bg предоставя софтуер, който помага на потребителя сам да извърши необходимите действия за регистрация на фирма и съдейства с подаването на документи в Търговския регистър. Всеки потребител следва да използва софтуера на Advokatami.bg, за да генерира документи за своята фирма, да подпише същите, както и самостоятелно да посети банка и нотариус за извършване на необходимите действия по регистрация на дружеството.

Полезни статии

На тема крипто, биткойн, блокчейн, копане, ICO

Обожовам и вярвам в блокчейн технологията. Напоследък в България темата става все по-популярна и това е страхотно. В следващите няколко реда споделям моя опит и...
Прочети

Принципи и ценности за устойчив бизнес

Ако си основател на компания или искаш да бъдеш такъв, то със сигурност в началото трябва да отделиш време за принципите около които ще се...
Прочети