Защо Роси и Боби от презентационна агенция 356labs регистрираха фирма с нас?

 перфектното обслужване е наша мисия
 бързите срокове са ни специалност
 работим онлайн за цялата страна
 адвокат вписва документите

 

Виж как

bgonair-logo-white
“Модернизира се светът на юристите.”
pravatami-logo-white
“Разходите по регистрация на фирма в страната далеч не са толкова големи.”

“Посланик на правото.”

“Супер адвокати, подкрепени със съвременна технология.”

Клиентите за нас

 

 

Регистрация на фирма (ЕООД или ООД) Регистрация на фирма (ЕООД или ООД)
4.95 5 292 292
лв. лв.98

Стъпки за регистрацията

  1. Правиш поръчка и заплащаш нашия хонорар. Приемаме плащания по осем различни начини.

  2. Избираш фирма (ЕООД или ООД). Ако собственикът е един => ЕООД, ако има повече от един собственик => ООД.

  3. Веднага получаваш онлайн форма, в която да попълниш данните за бъдещата фирма. Безплатно проверяваме името на фирмата, получаваш полезна информация и пълно съдействие.

  4. Веднага изпращаме по имейл всички документи - попълнени и готови, с указания къде-какво да подпишеш.

  5. Подписът на управителя се заверява пред нотариус. Плаща се 6 лв.

  6. Посещава се банка - внася се капитала на фирмата и държавната такса (55 лв.). Банковите такси са 10 лв.

  7. Упълномощаваш наш адвокат. По имейл ни изпращаш пълномощното и останалите подписани и сканирани документи. Няма значение къде се намираш - работим с клиенти от цялата страна.

  8. Регистрираме фирмата в Търговския регистър - готова е до 2-3 дни. Получаваш безплатно електронно извлечение и полезна информация за първите стъпки в новото начинание.

[gdlr_divider type="solid"  size="100%"]

[gdlr_row]
[gdlr_column size="1/2"]

Цена хонорар: 98.00 лв.

Допълни разходи: 

  • 55 лв. държавна такса
  • 10 лв. такси в банката
  • 6 лв. такса при нотариус.

Краен разход: 169.00 лв.

[/gdlr_column]
[gdlr_column size="1/2"]

Никола Пенчев е на разположение за информация.

0888 047 188
pitai @ advokatami.bg
понеделник - петък
от 9 до 17 часа.

[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

 

292 ревюта (4.95/5 звезди)
  • Елица Каменова,
    5

    Благодарности на Advokatami.bg! Ефикасни, любезни и достъпни. Целият процес беше повече от лесен, с удоволствие ви препоръчвам, и освен това ще ви препоръчам нa всички, които търсят подобни услуги.

  • Любка Кусерова, Сити Консулт БЛ ООД
    5

    Ползвахме услугите на Advokatami.bg, за да регистрираме нашата фирма. Всичко стана много бързо и лесно с тях. Доволни сме от обслужването и ги препоръчваме и на наши познати.

  • Преслав Хаджицанев, Грийн Корп ООД
    5

    Екипът е супер отзивчив. Информираха ме постоянно какъв статуса на поръчката ми и когато стана проблем се отзоваха веднага като решиха проблема без усилия от моя страна.

 

Регистрация на фирма в 3 лесни стъпки

Правиш поръчка или запазваш час

1. Правиш поръчка или запазваш час

Работим както онлайн, така и на място в офиса ни в София. От бързата онлайн регистрация се възползват клиенти от цялата страна и чужбина. (Най-вероятно вече си видял стотиците отлични препоръки за нас в Google и Facebook.)

Подписваш документите

2. Подписваш документите

Изготвяме всички нужни документи за регистрацията. Ако си избрал онлайн регистрация – изпращаме документите по имейл веднага след направена поръчка. От теб се очаква да ни ги върнеш с подпис – по имейл (сканирани или снимани). Ако избереш посещение в офиса ни – подписваш на място.

Ние вписваме фирмата в Търговския регистър

3. Ние вписваме фирмата в Търговския регистър

След като документите са подписани, минат е нотариус и банка – веднага регистрираме фирмата в Търговския регистър. Процедурата там трае до 3 дни. Честито – фирмата е готова!

Цената за Регистрация на фирма е 98 лв.

Не са включени 71 лв. такси към трети лица. Това са 10 лв. банкови такси и 55 лв. държавна такса –  плащат се в банката, при внасяне на капитала. При нотариуса – 6 лв. заверка на подпис на управителя. Крайният разход с тези такси става 169 лв. за готова фирма.

 

Избери начин на регистрация

онлайн или на място в офиса ни

Въпросите, които получаваме всеки ден

Какво ще се изисква от мен?

Да отговориш на няколко въпроса, свързани с бъдещата фирма. На базата на твоите отговори веднага се изготвят нужните документи. Нужно е бъдещият управител да посети нотариус за заверка на подпис и банка за вноска на капитала. След това по имейл ни изпращаш сканираните документи и ние регистрираме фирмата. Работим с клиенти от цяла България.

Каква е крайната цена?

На нас заплащаш хонорара ни. При внасяне на капитала в банката се заплащат 10 лв. банкови такси и 55 лв. държавна такса. При нотариус се заплащат 6 лв. за заверка на подпис. Това прави общо 71 лв. разходи към трети лица.

Кога се заплаща за регистрация на фирма?

Хонорарът ни се заплаща с извършването на поръчка или след това, ако е избрано плащане по банков път или на каса на ИзиПей. 

Останалите такси в хода на процедурата се заплащат в банка и пред нотариус. Това се случва след като бъдат готови документите за регистрация на фирмата.

Как се плаща?

С дебитна / кредитна карта, PayPal, ePay.bg, по Банков път, на каса на EasyPay, на банкомат, с Bitcoin.

Кога ще си получа документите?

Веднага щом отчетем плащане на хонорара ни, получаваш от нас въпросник, в който да попълниш данните за своята фирма. Секунди след попълване на въпросника ще получиш по имейл всички необходими документи – попълнени и готови за подписване. Нашият софтуер и 24/7 поддръжка от екипа правят това възможно.

Трябва ли да ходя до нотариус?

Да, разбира се. Задължително е управителят да подпише “Съгласие и образец от подпис” пред нотариус.

Колко лева е нормално да бъде капиталът?

Законът изисква минимум 2 лв. Не е нормално обаче фирма с капитал 2 лв. да започне дейност и да прави разходи. Как например фирмата ще плати разхода за телефон като има 2 лв. капитал? Ето защо е по-удачно да се вложи един реален капитал за стартиране на съответния бизнес.

Кога ще имам фирма?

Обработката в Търговския регистър отнема между 2 и 3 работни дни след като получим документите.

Въпроси?

Тук сме да бъдем полезни.

0888 047 188 | pitai @ advokatami.bg

Янита Димитрова
обслужване клиенти

Ива Семенкова
обслужване клиенти

Никола Пенчев
мениджър клиенти

Евгения Димовска
телефонно обслужване

Цветозар Николов
обслужване клиенти

Защо да избереш Advokatami.bg?

1. Получаваш документи, подготвени и разписани за твоята конкретна фирма и твоите индивидуални нужди, а не бланки.

2. Получаваш документите веднага (софтуер и екип от хора осигуряват това) и не чакаш в офиси или по опашки.

3. Получаваш документите по имейл – работим с клиенти от цяла България.

4. Адвокат вписва документите, а не фирма или “консултант”.

5. На линия сме за въпроси и отговори 24/7.

6. Полезна информация на всеки етап.

 

Обещаваме

Advokatami.bg

Ако има неточности – връщаме парите.

Fill out my online form.

Защо да регистрираш фирма?

Гъвкаво управление

Дружествата с ограничена отговорност са изключително гъвкави по отношение на собственост и управление. Ще можеш да поставиш правните основи специално за бизнеса си с Дружествен договор и/или с Договор за управление.

Защита на лично имущество

Изключителната възможност да отграничиш личното си имущество (апартаменти, коли, банкови сметки) от бизнес делата си. Така, каквото и да правиш, накъдето и да върви бизнесът – личното ти имущество ще бъде защитено. Неприкосновено от кредитори, контрагенти и т.н.

Мащабен бизнес

Ще можеш да се възползваш от бизнес кредити. Ще можеш да ползваш различни лицензии и разрешителни. Ще можеш да привличаш инвеститори, да продаваш дялове и да наемаш служители. Най-вече ще можеш да развиеш идеята си.

Регистрация на фирма

Процедурата е позната още като откриване на фирма, отваряне на фирма, създаване на фирма. Всъщност тя въобще не е толкова сложнa колкото изглежда. С Advokatami.bg можеш бързо, лесно и най-вече сигурно, да поставиш стабилни правни основи на бизнеса си. Регистрация на фирма в София, Варна, Пловдив, Бургас – работим с клиенти от всички градове.

Започни Регистрация на фирма

Advokatami.bg не е адвокатска кантора. В услугата „Регистрация на фирма“ не се включва цялостно съдействие от адвокат в хода на процедурата. Advokatami.bg предоставя софтуер, който помага на потребителя сам да извърши необходимите действия за регистрация на фирма и съдейства с подаването на документи в Търговския регистър. Всеки потребител следва да използва софтуера на Advokatami.bg, за да генерира документи за своята фирма, да подпише същите, както и самостоятелно да посети банка и нотариус за извършване на необходимите действия по регистрация на дружеството.

Полезни статии

Forbеs Bulgaria: Адвокатът ми в света на интернет

Благодаря на Даниел Василев и Forbes Bulgaria за точното отразяване на историята на Advokatami.bg и pravatami.bg в априлския брой на бизнес списанието. Пред Forbes споделихме:...
Прочети

БГ бизнес, GDPR и новите неща около нас

Вчера, в Business Daily на ТВ Европа, с Димитър Вучев си поговорихме за стартирането и управлението на бизнес в България. Как създадохме и развихме pravatami.bg...
Прочети

Набирателна сметка – процедура, документи, време, цени

Набирателна сметка е специална сметка, по която се внася определена сума пари в полза на една фирма преди същата да е регистрирана. Откриването на набирателна...
Прочети