Присъедини се към нас като счетоводител

Всеки месец помагаме на ~100 български и чуждестранни клиенти да регистрират фирма в България. Голяма част от тях имат нужда от теб.

Какво ще правиш?
  • Счетоводно обслужване на фирмите, регистрирани от нас.
  • Консултации на тема Регистрация по Закона за ДДС.
  • Регистрации по Закона за ДДС и последващо обслужване.
  • Счетоводно консултиране на български и чуждестранни клиенти.
  • Годишни приключвания.
  • Работа с НАП, НОИ и др. институции.
  • Разписване на блог статии с полезна информация на тема счетоводство / финанси.
Какво предлагаме?
  • Работа рамо до рамо с талантливия ни екип. Хора, с множество различни интереси и мечти. Имаме висок морал и ясна ценностна система.
  • Общуване с интересни клиенти и бизнеси.
  • Възможност за работа в облака (дистанционно). За нас са важни резултатите, не толкова присъствието в офиса. Препоръчително е обаче да прекарваш поне 70% от времето си при нас – в Софийския офис.
  • Гъвкаво работно време. Ти разполагаш с времето си – както намериш за добре.
  • Офис със страхотна локация, оборудване и атмосфера в Coworking Space by Puzl на бул. Черни връх 47А, ет. 4 и 5 – огромни офис пространства с прозорци от горе до долу, с гледка към Витоша, високи тавани, зали за срещи, кино зала, офис масажи, био храна, две кухни, страхотно кафе, вода, видео игри, тенис маси, джаги, “стартъп” атмосфера сред водещи български IT компании и инвеститори.
  • 1000 – 1500 лв. нетно възнаграждение и най-вече възможност да развиеш собствен счетоводен бизнес заедно с нас – с ресурсите на Advokatami.bg.
  • Най-новите технологии: технологизираме всички работни процеси с цел леснота, простота и оптимизация.
  • Безплатни топ бизнес книги – не спираме да се учим, да си споделяме знанията и ресурсите.
  • Екипни “бягства” в затънтени краища на страната. (Последно “избягахме”, заедно с happyescape.me в Родопите.)

Ние сме софтуерни инженери, дизайнери, юристи и икономисти – млади таланти, които иновират бизнес сектора в България

advokata-team

Какво търсим?

Професионално:

  • Счетоводно-икономическо образование: бакалавър или магистър.
  • 3 години стаж като счетоводител.
  • Английски език: писмено и говоримо.
  • Умение да комуникираш на разбираем език счетоводна и финансова информация.

Личностно:

  • Позитивна и откровена личност.
  • Можеш да приемаш критика и обратна връзка.
  • Имаш фокус върху личностното си развитие и не спираш да учиш нови неща, търсиш непрестанно подобрения във всичко, което правиш.
  • Можеш първо да слушаш, вместо да бързаш да отговаряш и да опонираш.
  • Самоинициативност – самостоятелно идентифицираш проблеми и ги решаваш.
  • Големите малки детайли – внимание към всеки малък детайл.

Срокът за кандидатстване изтече

Имаш приятел или познат, който би се интересувал от тази позиция? Сподели възможността във Facebook или чрез имейл!