Как предпочиташ да задвижим процедурата?

И в двата варианта фирмата ще бъде готова до 3 дни след подписване на документите.

Онлайн

119 лв.

Поръчай
Поръчай

190 лв. краен разход с включените такси към трети лица.*

  1. Правиш поръчка на сайта.
  2. Предоставяш ни данни за бъдещата фирма.
  3. Проверяваме данните, подготвяме документите и ти ги изпращаме.
  4. Подписваш ги, посещаваш нотариус и банка, сканираш / снимаш документите и ни ги изпращаш по имейл.
  5. Ние входираме фирмата в Търговски регистър.

На място

148 лв.

Запази час
Запази час

219 лв. краен разход с включените такси към трети лица.*

  1. Запазваш час за среща на място.
  2. На място в нашия офис подготвяме документите за фирмата.
  3. Подписваш, посещаваш нотариус и банка.
  4. Изпращаш ни документите сканирани или снимани.
  5. Ние входираме фирмата в Търговски регистър.

Онлайн – 94 лв.

Да отговориш на няколко въпроса, свързани с бъдещата фирма. На базата на твоите отговори веднага се изготвят нужните документи. Нужно е бъдещият управител да посети нотариус за заверка на подпис и банка за вноска на капитала. След това по имейл ни изпращаш сканираните документи и ние регистрираме фирмата. Работим с клиенти от цяла България.
С дебитна / кредитна карта, PayPal, ePay.bg, по Банков път, на каса на EasyPay, на банкомат.
Веднага щом отчетем плащане на хонорара ни, получаваш от нас въпросник, в който да попълниш данните за своята фирма. Ние ще се заемем с проверка на въведената от теб информация и подготовката на документите. Проверяваме дали всичко е попълнено правилно и дали избраното от теб име за фирмата е свободно. След това ти изпращаме готовите документи по имейл. Документите ще получиш в рамките на същия ден, в който попълниш нашия въпросник или в рамките на следващия работен ден, ако направиш това след 16:00 ч.
Обработката в Търговския регистър отнема между 2 и 3 работни дни след като получим документите.
Поръчай

На място – 148 лв.

Нашият офис се намира в гр. София в сградата на Бизнес Център Витоша на бул. Черни връх 47А.
След като поръчаш Регистрация на фирма на място ще уговорим час по телефона в удобно за теб време между 09:00 и 17:00.
Ние ще отговорим на всички твои въпроси, които са свързани с регистрацията на твоята фирма.
Средно една среща отнема около 30 минути. За това време успяваме да отговорим на твоите въпроси и да подготвим документите за регистрация.
Име на фирмата, основна дейност и адрес. Също така, информация за собственик или собственици както и техни лични данни.
Запази час

* Таксите към трети лица са общо 71 лв. Това са 10 лв. банкови такси и 55 лв. държавна такса – плащат се в банката, при внасяне на капитала. При нотариуса – 6 лв. заверка на подпис на управителя.

Клиентите за нас

56943 5.00 247 3 fa6b72a5cf 162c11a0e8 url(https://www.advokatami.bg/wp-content/uploads/2016/03/Universalnata.png) no-repeat center center Покажи още ревюта Няма повече ревюта
247 ревюта (5.00 от 5 звезди)
  • Елица Каменова,
    Елица Каменова, "Бамбууу" ЕООД
    5

    Благодарности на Advokatami.bg! Ефикасни, любезни и достъпни. Целият процес беше повече от лесен, с удоволствие ви препоръчвам, и освен това ще ви препоръчам нa всички, които търсят подобни услуги.

  • Любка Кусерова, Сити Консулт БЛ ООД
    Любка Кусерова, Сити Консулт БЛ ООД
    5

    Ползвахме услугите на Advokatami.bg, за да регистрираме нашата фирма. Всичко стана много бързо и лесно с тях. Доволни сме от обслужването и ги препоръчваме и на наши познати.

  • Avatar
    Николай Николов, МАРКЕТ 1001 ЕООД
    5

    Наистина препоръчвам Advokatami.bg, ако цените времето си – няма да сбъркате. Ясни и точни напътствия, нищо излишно. Много добре разработена интерактивна онлайн услуга и сайт като цяло.