Как предпочиташ да задвижим процедурата?

И в трите варианта фирмата ще бъде готова до 3 дни след подписване на документите.

Онлайн На място в офиса ни (само за София)

119 лв.

190 лв. краен разход с включените такси към трети лица.*

Поръчай

148 лв.

219 лв. краен разход с включените такси към трети лица.*

Запази час

* Таксите към трети лица са общо 71 лв. Това са 10 лв. банкови такси и 55 лв. държавна такса – плащат се в банката, при внасяне на капитала. При нотариуса – 6 лв. заверка на подпис на управителя.

  1. Правиш поръчка на сайта.
  2. Предоставяш ни данни за бъдещата фирма.
  3. Веднага получаваш всички нужни документи.
  4. Подписваш ги, посещаваш нотариус и банка, сканираш / снимаш документите и ни ги изпращаш по имейл.
  5. Ние входираме фирмата в Търговски регистър.
  1. Запазваш час за посещение.
  2. Подготвяме документите на място.
  3. Посещаваш нотариус и банка (до офиса ни има нотариус и няколко банки).
  4. Оставяш документите обратно в офиса или ни ги изпращаш сканирани / снимани.
  5. Ние входираме фирмата в Търговски регистър.

Какво ще се изисква от мен?

Да отговориш на няколко въпроса, свързани с бъдещата фирма. На базата на твоите отговори веднага се изготвят нужните документи. Нужно е бъдещият управител да посети нотариус за заверка на подпис и банка за вноска на капитала. След това по имейл ни изпращаш сканираните документи и ние регистрираме фирмата. Работим с клиенти от цяла България.

Как се плаща?

С дебитна / кредитна карта, PayPal, ePay.bg, по Банков път, на каса на EasyPay, на банкомат.

Кога ще си получа документите?

Веднага щом отчетем плащане на хонорара ни, получаваш от нас въпросник, в който да попълниш данните за своята фирма. Секунди след попълване на въпросника ще получиш по имейл всички необходими документи – попълнени и готови за подписване. Нашият софтуер и 24/7 поддръжка от екипа правят това възможно.

Кога ще бъде готова фирмата?

Обработката в Търговския регистър отнема между 2 и 3 работни дни след като получим документите.

Къде е офисът ви?

гр. София, бул. Витоша 127.

Колко време е консултацията на място?

30 мин.

Какво трябва да подготвя предварително?

Лична карта и представа за бъдещата фирма – име, дейност, адрес на седалището, размер на капитала. На следващата страница, за запазване на час, сме подготвили подробна и полезна информация.

Кога и как се заплаща?

На място в офиса ни, в брой.

Ако сме повече от един собственик?

Ако искате да задвижим фирмата в същия ден е нужно да сте всички в офиса ни. Алтернативно може да дойде само управител, да вземе документите и след това да подпишат останалите.

Клиентите за нас

 

Регистрация на фирма (ЕООД или ООД) Регистрация на фирма (ЕООД или ООД)
4.95 5 291
лв. лв.119

Стъпки за регистрацията

  1. Правиш поръчка и заплащаш нашия хонорар. Приемаме плащания по осем различни начини.

  2. Избираш фирма (ЕООД или ООД). Ако собственикът е един => ЕООД, ако има повече от един собственик => ООД.

  3. Веднага получаваш онлайн форма, в която да попълниш данните за бъдещата фирма. Безплатно проверяваме името на фирмата, получаваш полезна информация и пълно съдействие.

  4. Веднага изпращаме по имейл всички документи - попълнени и готови, с указания къде-какво да подпишеш.

  5. Подписът на управителя се заверява пред нотариус. Плаща се 6 лв.

  6. Посещава се банка - внася се капитала на фирмата и държавната такса (55 лв.). Банковите такси са 10 лв.

  7. Упълномощаваш наш адвокат. По имейл ни изпращаш пълномощното и останалите подписани и сканирани документи. Няма значение къде се намираш - работим с клиенти от цялата страна.

  8. Регистрираме фирмата в Търговския регистър - готова е до 2-3 дни. Получаваш безплатно електронно извлечение и полезна информация за първите стъпки в новото начинание.

[gdlr_divider type="solid"  size="100%"]

[gdlr_row]
[gdlr_column size="1/2"]

Цена хонорар: 119.00 лв.

Допълни разходи: 

  • 55 лв. държавна такса
  • 10 лв. такси в банката
  • 6 лв. такса при нотариус.

Краен разход: 169.00 лв.

[/gdlr_column]
[gdlr_column size="1/2"]

Никола Пенчев е на разположение за информация.

0888 047 188
pitai @ advokatami.bg
понеделник - петък
от 9 до 17 часа.

[/gdlr_column]
[/gdlr_row]

 

Регистрация на фирма (ЕООД или ООД)

291 ревюта (4.95/5 звезди)
  • Елица Каменова,
    5

    Благодарности на Advokatami.bg! Ефикасни, любезни и достъпни. Целият процес беше повече от лесен, с удоволствие ви препоръчвам, и освен това ще ви препоръчам нa всички, които търсят подобни услуги.

  • Любка Кусерова, Сити Консулт БЛ ООД
    5

    Ползвахме услугите на Advokatami.bg, за да регистрираме нашата фирма. Всичко стана много бързо и лесно с тях. Доволни сме от обслужването и ги препоръчваме и на наши познати.

  • Николай Николов, МАРКЕТ 1001 ЕООД
    5

    Наистина препоръчвам Advokatami.bg, ако цените времето си – няма да сбъркате. Ясни и точни напътствия, нищо излишно. Много добре разработена интерактивна онлайн услуга и сайт като цяло.

 

Над 8500 доволни клиенти

4.9/5 review rating 5 от 613 в Google | 4.9/5 review rating 5 от 443 във Facebook | Виж всички



review rating 5  Прекрасно обслужване. Спестяват часове, дни и стотици левове за адвокатски услуги. Ползвам ги постоянно.

thumb Мирослав Запорожанов

review rating 5  Много сме доволни, два пъти работим с Вас и Ви благодарим за професионализма и бързината, с която работите!

thumb Ванина Иванова

review rating 5  Няколко услуги имам извършени през Адвоката Ми и съм изклюително доволна от обслужване - бързо, лесно и коректно!

thumb Маргарита Ангелова

Advokatami.bg е отразен в медиите: Bulgaria ON AIR Вестник 24 часа