Лицензи & Разрешителни Отваряне на фризьорски салон
Отваряне на фризьорски салон
Как да отворя фризьорски салон?
За отваряне на фризьорски салон, трябва да бъдат изпълнени изискванията на закона за помещенията и персонала, който ще се наеме.
Салоните за красота могат да предлагат както само фризьорски и бръснарски услуги, така и козметични такива.
Изисквания към помещенията
За да отговаря на законовите изисквания, помещението трябва да бъде регистрирано с обществено предназначение. Регистрацията се извършва пред компетентната регионална здравна инспекция (РЗИ) по мястото на имота.
Освен това в самото помещение трябва да се спазват изискванията за отстоянията между отделните работни места в зависимост от броя на наетите работници. Например, разстоянието между отделните столове в салона трябва да бъде поне 1 м, а между стола и стената – 0.8 м. При повече от три работни места е необходима стая за почивка, която да бъде минимум 5 кв.м.
Изисквания към персонала
За да се извършва фризьорска дейност, законът изисква наличие на сертификат или удостоверение за получена професионална квалификация. За да се получи сертификат или удостоверение е необходимо лицето да е издържало изпит, проведен от лицензиран обучителен център.
Колко време отнема отварянето на фризьорски салон?
Не може да се даде категоричен отговор на въпроса, защото времето зависи много от конкретните обстоятелства. Салонът може да започне своята работа още преди да е вписан в регистъра на обектите с обществено предназначение. Срокът за вписване в регистъра е 6 седмици.
Колко струва да си отворя фризьорски салон?
В хода на процедурата по регистрация на обект с обществено предназначение няма такси. Възможно е в хода на процедурата да възникват други разходи в зависимост от обстоятелствата.
Свържи се с нас, за да получиш цена за цялостно съдействие за откриване на фризьорски салон и подготовка на всички необходими документи.
Ние можем да бъде полезни при отваряне на фризьорски салон
На скоро аз промених ЕООД на моята фирма в ООД. Не съм излязъл и минутка извън офиса си! Онлайн обслужването е бързо, коректно и компетентно. Препоръчвам го на всички, които си ценят времето!
Професионално и бързо обслужване. Повярвайте ще си спестите много време и нерви.
Искам да препоръчам юристите, които работят тук. Възползвахме се от техните услуги на няколко пъти и съм изключително доволен бързи коректни и отзивчиви. Препоръчваме! Продължаваме да работим заедно.
Изключително лесна, бърза и ефективна комуникация, а услугите заслужават 100% доверие. Чудесно е да се работи с професионалисти!
Чудесно и бързо обслужване с отношение и разбиране към клиента.
Смених адреса на фирмата ми с Advokatami.bg. Стана евтино и бързо и изобщо не се наложи да ходя по институции.
Консултирате се по телефона за въпроса който ви интересува.Всичко става дистанционно, няма нужда да ходите по офиси.
Препоръчвам на всеки предприемач. Бърза, достъпна и професионална услуга, която улеснява максимално всеки бизнес. Ако не Ви се занимава с опашки и бюрокрация, Advokatami e за Вас.
Работи се много лесно с Advokatami и бих го препоръчал на приятел, защото дава уникални възможности. Лесна работа. Ако трябва да го опиша с една дума: прекрасно.
Чрез Advokatami.bg, регистрацията на фирма и всякакви нужни промени са неусетни. Без купища документи, без загуба на време. Бързо и професионално обслужване.
Удобно, лесно и бързо. Коректно и професионално обслужване, подробно описание на всяка стъпка.