Договор за ремонтни дейности

Уговаря отношенията между страните във връзка с извършването на определени ремонтни дейности
Цена: 0 лв.
Време: 5 мин.

Въведение

В последните години се появиха страшно много фирми, а също и отделни лица, които твърдят, че извършват различни ремонтни дейности. Въпросът за коректното изпълнение на договора най-вече от страна на майсторите винаги е бил деликатен и поради тази причина договорът за ремонтни дейности започна да придобива все по-голяма популярност. Неговото сключване дори за най-малките ремонти гарантира адекватна закрила на интересите на страните.

Използвай Договор за ремонтни дейности, ако:
  • Предлагаш извършването на ремонтни дейности и искаш да гарантираш на своите клиенти, че техните интереси ще бъдат максимално защитени.
  • На теб ти предстои ремонт и искаш максимално да гарантираш своите права.
  • Особен момент в Договора за ремонтни дейности е преглеждането на извършеното. Това обикновено става в момента на приемане, но често страните уговарят и по-дълъг срок, през време на който възложителят в детайли да провери извършената работа. Добре е да бъде изготвен приемо-предавателен протокол, в който страните да опишат резултатите от приемането.
Какво задължително се включва в Договор за ремонтни дейности
  • Основното, което страните уговарят са отношенията между тях, които възникват по повод на предстоящите ремонтни дейности – техният вид, с какви материали ще бъдат извършени, сроковете и начините на тяхното изпълнение, както и възнаграждението, което следва да се изплати на изпълнителя.
  • Страни по договора могат да бъдат както хора, така и фирми, като това не се отразява по никакъв начин на неговото съдържание. Когато и двете страни са търговци, трябва да се имат предвид разпоредбите на Търговския закон.
  • Правата и задълженията на страните са свързани с извършването на договорените ремонтни дейности в уговорените срокове и заплащането на възнаграждение.
  • Срокът за изпълнение на договора се уговаря свободно от страните, като законът не поставя никакви изисквания за неговата минимална или максимална продължителност.
Допълнителни уговорки в Договор за ремонтни дейности

В допълнение към основаните клаузи ще имаш възможност да добавиш допълнителни уговорки, свързани например с правата, които има възложителят, в случай че извършеното не съответства на договореното. Ще можеш също така да уговориш гаранционен срок и неговата продължителност. Не на последно място ще можеш да предвидиш неустойка в случай на неизпълнение на договора и клаузи за разрешаване на евентуално възникнали съдебни спорове.

Правната сигурност във връзка с различни ежедневни дейности се подсигурява и от следните документи: