Договор за ремонтни дейности

Уговаря отношенията между страните във връзка с извършването на определени ремонтни дейности.

Въведение

В последните години се появиха страшно много фирми, а също и отделни лица, които твърдят, че извършват различни ремонтни дейности. Въпросът за коректното изпълнение на договора най-вече от страна на майсторите винаги е бил деликатен и поради тази причина договорът за ремонтни дейности започна да придобива все по-голяма популярност. Неговото сключване дори за най-малките ремонти гарантира адекватна закрила на интересите на страните.

Използвай Договор за ремонтни дейности, ако:

• Предлагаш извършването на ремонтни дейности и искаш да гарантираш на своите клиенти, че техните интереси ще бъдат максимално защитени.
  • На теб ти предстои ремонт и искаш максимално да гарантираш своите права.

Важно

• Особен момент в Договора за ремонтни дейности е преглеждането на извършеното. Това обикновено става в момента на приемане, но често страните уговарят и по-дълъг срок, през време на който възложителят в детайли да провери извършената работа. Добре е да бъде изготвен приемо-предавателен протокол, в който страните да опишат резултатите от приемането.

Какво задължително се включва в Договор за ремонтни дейности

• Основното, което страните уговарят са отношенията между тях, които възникват по повод на предстоящите ремонтни дейности – техният вид, с какви материали ще бъдат извършени, сроковете и начините на тяхното изпълнение, както и възнаграждението, което следва да се изплати на изпълнителя.
  • Страни по договора могат да бъдат както хора, така и фирми, като това не се отразява по никакъв начин на неговото съдържание. Когато и двете страни са търговци, трябва да се имат предвид разпоредбите на Търговския закон.
  • Правата и задълженията на страните са свързани с извършването на договорените ремонтни дейности в уговорените срокове и заплащането на възнаграждение.
  • Срокът за изпълнение на договора се уговаря свободно от страните, като законът не поставя никакви изисквания за неговата минимална или максимална продължителност.

Допълнителни уговорки в Договор за ремонтни дейности

В допълнение към основаните клаузи ще имаш възможност да добавиш допълнителни уговорки, свързани например с правата, които има възложителят, в случай че извършеното не съответства на договореното. Ще можеш също така да уговориш гаранционен срок и неговата продължителност. Не на последно място ще можеш да предвидиш неустойка в случай на неизпълнение на договора и клаузи за разрешаване на евентуално възникнали съдебни спорове.

Още нещо

Правната сигурност във връзка с различни ежедневни дейности се подсигурява и от следните документи:

Сигурни и винаги актуални правни документи

Безплатен и многократен достъп до всички над 130 документа: с премиум абонамент за 119 лв. на година.

Стани Premium
  • Моментален достъп до всички правни документи. Без абонамент един документ струва от 2.99 до 19.99 лв.

• Документите са винаги съобразени с действащото законодателство.

• Системата индивидуализира всички документи според твоята конкретна нужда.

• Договори, споразумения, пълномощни декларации, молби, протоколи и други.
  • Независимо дали за бизнес или за лична нужда – всички документи са на твое разположение, по всяко време.