Лицензи & Разрешителни Отваряне на чейндж бюро (обменно бюро)
Отваряне на чейндж бюро (обменно бюро)
Как да си отворя чейндж бюро?
За да упражняваме дейност по обмяна на валута трябва да регистрираме чейндж бюро (обменно бюро). Сделките с валута са регламентирани в закона и затова е необходимо да се премине през процедура за регистрация в централния офис на НАП.
Какви са изискванията за регистриране на обменно бюро?
На първо място, задължително трябва да имаме регистрирано дружество. Всяко дружество посочва основната си дейност в търговския регистър. Предметът на дейност на дружеството трябва изрично до посочва сделките с валута. Ако вече има регистрирано дружество е достатъчно да направим промяна в предмета му на дейност в търговския регистър. Как да промените предмет на дейност на дружеството си, можете да видите тук.
От гледна точка на помещенията трябва да се изпълнят всички необходими норми за сигурност, които са уредени в отделна Наредба. Най-важното е да изпълним изискванията за сигурност, тъй като ще работим със значително количество оборотни пари и трябва да осигурим подходящата им защита.
Колко време отнема отварянето на чейндж бюро?
Регистрацията на чейндж бюро в НАП отнема 14 дни. Ако по някаква причина се налага корекция на документите, срокът може да се удължи.
Ако тепърва трябва да се регистрира фирма в търговски регистър, срокът за регистрацията е около седмица. По закон срокът е 3-дневен, но в момента за съжаление отнема между 7 и 14 дни.
Колко струва отварянето на обменно бюро?
За първоначалната регистрация на чейндж бюро (обменно бюро) таксата е 1000 лв. За вписване на пункт за обмяна на валута цената е 200 лв. Ако се правят промени във вече направено вписване, цената е 50 лв.
Свържи се с нас, за да научи повече за цените и хонорара ни.
Ние можем да бъде полезни при отваряне на чейндж бюро (обменно бюро)
На скоро аз промених ЕООД на моята фирма в ООД. Не съм излязъл и минутка извън офиса си! Онлайн обслужването е бързо, коректно и компетентно. Препоръчвам го на всички, които си ценят времето!
Професионално и бързо обслужване. Повярвайте ще си спестите много време и нерви.
Искам да препоръчам юристите, които работят тук. Възползвахме се от техните услуги на няколко пъти и съм изключително доволен бързи коректни и отзивчиви. Препоръчваме! Продължаваме да работим заедно.
Изключително лесна, бърза и ефективна комуникация, а услугите заслужават 100% доверие. Чудесно е да се работи с професионалисти!
Чудесно и бързо обслужване с отношение и разбиране към клиента.
Смених адреса на фирмата ми с Advokatami.bg. Стана евтино и бързо и изобщо не се наложи да ходя по институции.
Консултирате се по телефона за въпроса който ви интересува.Всичко става дистанционно, няма нужда да ходите по офиси.
Препоръчвам на всеки предприемач. Бърза, достъпна и професионална услуга, която улеснява максимално всеки бизнес. Ако не Ви се занимава с опашки и бюрокрация, Advokatami e за Вас.
Работи се много лесно с Advokatami и бих го препоръчал на приятел, защото дава уникални възможности. Лесна работа. Ако трябва да го опиша с една дума: прекрасно.
Чрез Advokatami.bg, регистрацията на фирма и всякакви нужни промени са неусетни. Без купища документи, без загуба на време. Бързо и професионално обслужване.
Удобно, лесно и бързо. Коректно и професионално обслужване, подробно описание на всяка стъпка.